Sprawdź, kto oferuje pozycjonowanie stron internetowych.

Funkcjonują 3 kluczowe strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego rodzaju istotne jest połączenie słowa kluczowego z nazwą wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę przeważnie:
– kraj (np. “hotele Polska”)
– miejscowość (“klub fitness Kraków”)
– dzielnicę (“sklep sportowy Sadyba”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie zda egzamin w stosunku do podmiotów lokalnych, które adresują swoją ofertę tylko do osób zamieszkujących w danym regionie. Taki sposób pozycjonowania jest preferowania też wtedy, gdy przedsiębiorstwo nie ma finansów na promocję i nie jest w stanie walczyć o pozycje na frazy niezawierające dopasowania miejscowego, przykładowo zamiast “sklep komputerowy”, to “sklep komputerowy Kraków”.

Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)

Inny rodzaj pozycjonowania to dobre i sprawdzone rozwiązanie dla posiadaczy niewielkich budżetów na reklamę. Dzięki właściwemu dobraniu fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale też koszty reklamy w Google Adwords ulegną sporej obniżce. Pozycjonowanie Long Tail oznacza także znacznie mniejszą konkurencję. Kluczowe jest także to, iż coraz popularniejsza jest tendencja do wpisywania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– obuwie sportowe Adidas V racer białe sklep online,
– golarka Eldom G42 srebrna,
– smartfon LG K40 niebieski.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niesłychanie ważne przede wszystkim dla sklepów online. Za pomocą tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie bardzo obszerną ofertę produktów mogą skuteczniej piąć się na wysokie pozycje w Google.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną rolę przed okazjonalnymi albo cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Zielone Świątki, koncert popularnego piosenkarza lub Dzień Matki. Ten rodzaj pozycjonowania będzie szczególnie efektywny, jeśli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie znaleziona i wykorzystana ze stosownym wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze turystyki oraz gastronomii. W większości wypadków powinno się rozpocząć je na dwa-trzy miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, by wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową ewentualnie uzupełnioną treść witryny.

Lokalizacja firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]