Zajrzyj tu, aby dowiedzieć się więcej o usługach świadczonych przez agencję marketingową Kraków.

Działania marketingowe powinny być ważnym elementem kreowania rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się świadczeniem usług, dystrybucją czy produkcją. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na utworzenie i utrzymanie własnych działów ds. marketingu, jednakże małe biznesy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.

Co można powierzyć agencji reklamowej?

Agencja marketingowa to zespół kreatywnych osób z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami przydatnymi w branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów znakomicie orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnych mediów, kampanii reklamowych w sieci (klipy i animacje viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki (także DTP), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom kompleksową obsługę. Młode marki mogą liczyć na przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy obwoluty), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, iż zostanie ono prawidłowo zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – stoisk targowych, billboardów, ulotek lub kalendarzy. Agencja marketingowa napisze też interesujące, unikalne wpisy na stronę internetową zleceniodawcy, a także opracuje schemat kontaktów z odbiorcami poprzez najpopularniejsze portale, jak np. Twitter, Instagram lub Facebook.

Do jakich podmiotów adresowana jest oferta agencji marketingowej?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są głównie do przedsiębiorstw, które nie posiadają własnego działu promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, iż to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji nierzadko polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie zespołu ds. reklamy i marketingu. Na przykład, jeśli nie ma on doświadczenia w przygotowaniu targów, konferencji czy spotkań z klientami, które przeważnie wymagają drobiazgowego planowania, takie zadania można zlecić agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie zżytej ze sobą oraz wykwalifikowanej grupy pracowników – należy powierzyć jej organizację imprezy integracyjnej lub przygotowanie planu szkoleń. Na rynku działają setki agencji marketingowych, należy jednakże decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do szerokiego zespołu doświadczonych specjalistów. Umożliwi to powierzenie wszelkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencji i tym samym łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.

Lokalizacja firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]