Szukasz pomocy specjalistów z agencji SEO Kraków? Dobrze trafiłeś! Sprawdź seo4.net.
Przedsiębiorstwa lub właściciele witryn internetowych, którzy pragną, żeby wyświetlać się na najlepszych pozycjach w wyszukiwarce, mogą to osiągnąć na minimum kilka sposobów. Pierwszy, którego nie zaleca się, to podjęcie działań samodzielnie. Nie mając rozeznania w kwestii SEO i nie monitorując każdego dnia informacji o zmianach w algorytmie Google, trudno postępować rzetelnie i – co najistotniejsze – efektywnie. Drugi sposób to zatrudnienie na etat specjalisty ds. SEO, aczkolwiek nie każda firma może sobie na to pozwolić powodu braku budżetu. Trzecie wyjście to podjęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki wygospodarowane na zadania agencji SEO można dopasować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Zaletą zlecania działań agencji SEO jest to, że obok fachowców od SEO w pracują tam też eksperci od copywritingu, programowania, kampanii Google Ads oraz projektowania graficznego, którzy służą merytoryczną pomocą w tych kwestiach.
Zalety rzetelnej firmy SEO
Polskich agencji SEO jest bardzo wiele. Na co zwrócić uwagę w toku poszukiwań firmy, która podniesie naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Radzimy wybrać firmę, która istnieje na rynku od dłuższego czasu. Liczba agencji SEO, a także tych reklamowych oraz kreatywnych, z każdym rokiem się zwiększa, co nie zawsze zapewnia odpowiednią jakość usług. Wybierając firmę, która istnieje od około dziesięciu lat, można mieć zaufanie, iż posiada ona znaczne doświadczenie i może bez trudu pochwalić się szerokim portfolio swoich byłych prac. Na stronach agencji SEO na ogół dodawana jest sekcja z historią tzw. „kejsów”. Przed podpisaniem umowy wypada przeanalizować studia takich przypadków, aby samemu sprawdzić, jakich rezultatów można oczekiwać po agencji, jak również to jakie kwestie udało jej się rozwikłać i dla jakich branż pracowała. Dobra agencja SEO to taka, której działania są transparentne: zawiadamia o planach prac na najbliższe tygodnie, ale również przekazuje sprawozdanie z ukończonych działań i ich rezultaty.
Inna licząca się kwestia to spersonalizowana oferta i dobranie strategii działań do profilu działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeśli agencja SEO na pytanie ofertowe odpowiada w ciągu kwadransa, a oferta wygląda jak sztampowy szablon, powinien to być sygnał ostrzegawczy. Po otrzymaniu pytania przedstawiciel dobrej agencji SEO kontaktuje się z zainteresowanym klientem, aby poprosić o kolejne informacje o firmie, potrzebne do utworzenia dla niej kompleksowej oferty. To dane, których nie da się odszukać tak po prostu w sieci, jak przykładowo informacja o prowadzonych dotąd pracach SEO czy o istotnych dla klienta usługach lub artykułach, które zamierza wypromować.
Opłata za efekty – czy to korzystna forma rozliczeń z firmą SEO?
Nieufnie powinno się potraktować agencje SEO, które proponują współpracę z opłatą za wypracowany rezultat. W takim systemie opłata odbywa się wtedy, gdy frazy kluczowe uzyskają ustalone w umowie pozycje w SERP (przykładowo wejdą do Top5 czy też Top10). To nadal stosunkowo popularny model rozliczeń, jednakże wiąże się ze sporym niebezpieczeństwem – można bowiem osiągnąć szybki efekt za sprawą naruszania zasad ustalonych przez Google. Stale modyfikowany algorytm dodatkowo nie pomaga w spełnieniu obietnic składnych klientowi, stąd rzetelna firma SEO nigdy nie gwarantuje osiągnięcia konkretnych wyników. Co do ceny za współpracę z agencją SEO, to z rzadka jest ona stała – co do zasady w pierwszych miesiącach po podpisaniu umowy konieczne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, by wykonać drobiazgowy audyt SEO, a w następnej kolejności zrealizować wszelkie wyliczone w nim sugestie. W późniejszym okresie współpracy, jak strona klienta zostanie już zoptymalizowana, koszty działań są o wiele mniejsze.
Lokalizacja firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]