Wnętrza 3D to doskonała metoda na zaprezentowanie potencjalnym klientom naszego biura, nieruchomości czy powierzchni usługowej, z których zamierzają korzystać. Dla sporej ilości klientów możliwość zobaczenia danego lokalu przed zawarciem umowy jest niezwykle ważna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, pomożemy im podjąć korzystną dla nas decyzję. Ale czym są wirtualne spacery oraz modele 3D? Jak można wykorzystać taką wizualizację do promocji i dlaczego powinno się to robić? Więcej informacji na ten temat znajdziesz w dalszej części artykułu.

Do czego służy wirtualny spacer z modelem 3D?

Wnętrza 3D to opracowany w oparciu o sporą ilość zdjęć model 3D danej nieruchomości, któremu przyglądamy się niczym „domkowi dla lalek”. W tego typu modelu widzimy rozkład poszczególnych lokali, a my możemy go przesuwać, zbliżać oraz zawężać widok do wybranych pomieszczeń. Model udostępnia się klientom w postaci interaktywnej, dzięki której mają oni wgląd do kompletnej bryły nieruchomości wraz z wnętrzami 3D. Nie licząc opracowania samego modelu wnętrza 3D, możemy również zdecydować się na interaktywną wersję ze spacerem wirtualnym. To najpopularniejszy wariant. Polega on na tym, że prócz oglądania samego modelu 3D wnętrza, przykładowo hotelu czy siedziby przedsiębiorstwa, jesteśmy w stanie przerzucić się pojedynczym kliknięciem do takiego wnętrza, a potem zacząć jego oglądanie od środka. Wirtualny spacer VR pozwala także przemieszczać się do innych pomieszczeń zupełnie jak w rzeczywistym życiu.

Gdzie opłaca się opublikować wnętrza 3D?

Za pośrednictwem modeli 3D z wirtualnym spacerem jesteśmy w stanie szczegółowo pokazać odbiorcom wybrany budynek i jego wnętrza. Taką formę reklamy można zastosować do zaprezentowania hostelu, baru albo pracowni, jak również w prosty sposób pokazać znacznemu gronu zainteresowanych jak “od środka” wygląda nasz zakład pracy. Wnętrza 3D możemy również użyć, jeśli sprzedajemy mieszkanie, żeby przyszli nabywcy mieli możliwość rzetelnie zapoznać się z nieruchomością.

Wnętrza 3D wraz ze spacerem wirtualnym opłaca się przygotować z kilku powodów. Pierwszy z nich to sposobność opublikowania ich na naszej stronie internetowej, w wizytówce Google Moja Firma bądź udostępnianie ich w innych zalecanych miejscach. Wirtualny spacer z modelem 3D pozwala efektywniej przekonać klienta, aby zamówił nasze usługi . Osoby, które poznają dokładnie naszą firmę zaczną mieć do niej o wiele szerszym zaufaniem i odbiorą jako rzetelną markę. Jest to też bardzo dobra metoda na wyróżnienie się na tle rywalizujących z nami podmiotów, gdyż obecnie – mimo szerokiej dostępności tej technologii – nie wszystkie firmy z niej korzystają. Model wnętrza 3D można zdobyć szybko — trzeba po prostu zlecić jego przygotowanie wykwalifikowany fotografowi.

Lokalizacja firmy:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]